Szykują się zmiany w pracy urzędników i przy okazji zasady obsługi petentów Referatu Rejestracji Pojazdów w Urzędzie Miasta w Gliwicach. Od 18 stycznia wymagana będzie elektroniczna rezerwacja wizyt. Elektroniczna kolejka będzie obsługiwana przez stronę https://rezerwacjakm.gliwice.eu/index.php. Po okazaniu przy wejściu indywidualnego kodu elektronicznej rezerwacji wizyty na swoją kolejkę realną będziemy czekać w holu głównym na wejście na salę obsługi.
Wprowadzenie wcześniejszej internetowej rezerwacji wizyty zapewni klientom komfort, szczególnie w obliczu obecnych trudnych warunków atmosferycznych. Jednocześnie zachowane zostaną wymogi zawarte w § 22 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 21 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2316), zgodnie z którymi dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów oraz konieczność zapewnienia odpowiedniego dystansu osób oczekujących,
Jak zawsze w trudnych sytuacjach urzędasy się barykadują.